Често задавани въпроси

  1. Как да се регистрирам в https://epsa.easypay.bg?

    Влизате в платформата https://epsa.easypay.bg .
    Изберете бутон ЗАПОЧНИ.
    Създайте Ваш профил, като попълните всички задължителни полета.
    Активирайте профила си като последвате линка от Вашата пощенска кутия.
    При всяко следващо посещение е нужно само да въведете потребителското си име и парола.  

  2. Мога ли да си променям паролата?

    Когато пожелаете, от личния си профил в системата, можете да промените паролата си с бутон ПРОМЕНИ.

  3. Мога ли да редактирам въведените данни в профила си?

    Когато пожелаете, можете да редактирате данните в профила си с бутон ПРОМЕНИ вдясно от съответното поле. 

  4. Какво е “позиция” в системата?

    Една позиция в системата е равнозначна на една календарна седмица в дадена географска зона.  

  5. Какво е “зона” в системата?

    Понятието “зона” се отнася за географска зона (например, една от петте зони на град София, област София, град Варна или област Велико Търново). 

  6. Мога ли да поръчам без регистрация в https://epsa.easypay.bg?

    Да, можете да поръчате без да сте регистриран потребител. В този случай имате възможност да направите поръчка за не повече от общо пет зони или позиции. Възможни варианти за максимално голяма поръчка без потребителски профил: пет зони с една позиция, пет позиции в една зона или две позиции в две зони.
    Влезте в платформата https://epsa.easypay.bg/start и последвайте бутон ЗАПОЧНЕТЕ, след което последвайте бутон ТВ екрани до надписа “Започнете без регистрация”. 

  7. Каква е продължителността на една рекламна кампания?

    Кампаниите се измерват в брой седмици (позиции). Всяка кампания е с продължителност най-малко една седмица.

  8. Кога стартира излъчването на моята рекламна кампания?

    Всяка кампания стартира след направено плащане и одобрение от администратор, в ден понедленик и е с продължителност най-малко една седмица.  

  9. Кога трябва да направя заявка за излъчване на рекламна кампания?

    Всички заявки и материали за излъчване на рекламно послание на ТВ монитори се изпращат най-късно до 7 (седем) работни дни преди старта на рекламната кампания. Всички нови кампании стартират в ден понеделник, след изтичане на седемдневния срок от подаване на заявка.

  10. Какъв е срокът за одобрение на рекламната кампания?

    Получените заявки получават одобрение или отказ в срок до 2 (два) работни дни след получаване на плащането. При всяка заявка рекламодателите и рекламните агенции се информират относно сроковете и начините на заплащане на заявките, както в профила си в системата, така и с писмо в електронната поща. В случай, че в посочените срокове заявката не бъде заплатена, тя се анулира и не може повече да се възстанови от системата. 

  11. Какво се случва, когато по грешка анулирам платената си заявка за реклама?

    Получените заявки получават одобрение или отхвърляне от администратор в срок до 2 (два) работни дни след получаване на плащането. В този период можете да анулирате рекламната си кампания, но не можете да я възстановите отново - системата я изтрива, независимо дали сте я анулирали умишлено или по невнимание.
    Бъдете внимателни и четете съобщенията от системата.
    Можете да създадете нова кампания.

    Внимание!

    • След плащане и преди одобрение от администратор: След анулиране на кампания, можете да възстановите 90% от заплатената сума. 10% се удържат от системата. Моля, вижте Общите условия за рекламиране на Изипей АД.

    • След одобрение от администратор: След анулиране на кампания, можете да възстановите 50% от заплатената сума. 50% се удържат от системата. Моля, вижте Общите условия за рекламиране на Изипей АД.

  12. Защо рекламната ми кампания беше отхвърлена от администратор?

    Администратор може да отхвърли и анулира Ваша кампания, когато тя не отговаря на Общите условия за рекламиране на Изипей АД. 

  13. Как да съм сигурен/сигурна за това, че плащането ми е прието или за други важни промени по моята рекламна кампания?

    Ще получавате съобщения с информация за всички важни промени, съобщения от администратор и насоки за необходими действия на електронния адрес, който сте предоставили при попълване на заявката си или при регистрацията на профила си.
    Моля, проверете настройките на електронната си поща, както и папка “Спам”/ “Junk”. Маркирайте писмото на Изипей реклама и изберете опцията “Не е спам”/ “Not spam”,  за да не изпускате важни известия.
    Ако сте регистриран потребител, можете да следите и актуализациите директно във Вашият профил. 

  14. Какво се случва, когато администратор отхвърли кампанията ми?

    След отхвърляне и анулиране на кампания от администратор, можете да възстановите 50% от заплатената сума. 50% се удържат от системата. Моля, вижте Общите условия за рекламиране на Изипей АД. 

  15. Как Изипей реклама ще ми се възстанови сумата по направено от мен плащане при анулирана кампания?

    Ако сте регистриран потребител, можете да изберете начин за възстановяване на сумата от секция Възстановяване във Вашият профил - на Изипей каса или по банкова сметка.
    Ако нямате регистрация, ще получите писмо в електронната си поща, в което ще има линк. Последвайте този линк и изберете начин за възстановяване на сумата - на Изипей каса или по банкова сметка.
    Моля, проверете настройките на електронната си поща, както и папка “Спам”/ “Junk”. Маркирайте писмото на Изипей реклама и изберете опцията “Не е спам”/ “Not spam”,  за да не изпускате важни известия. 

  16. Издава ли се фактура за извършеното от мен плащане?

    Когато приключите заявката на Вашата рекламна кампания ще получите проформа фактура.
    Когато направите плащане, системата ще Ви издаде фактура оригинал. 

  17. Как ще получа счетоводните  документи за направеното от мен плащане?

    След като приключите заявката за Вашата рекламна кампания, системата ще Ви издаде проформа фактура. След като заплатите стойността на Вашата заявка за реклама, ще получите фактура оригинал за направеното плащане на електронния адрес, който сте предоставили при регистрацията си. Моля, проверете настройките на електронната си поща, както и папка “Спам”/ “Junk”. Маркирайте писмото на Изипей реклама и изберете опцията “Не е спам”/ “Not spam”, за да не изпускате важни известия.. Ако сте регистриран потребител, можете да следите фактурите си и във Вашия профил.

  18. Как мога да разпечатам фактурата си?

    Всички счетоводни документи получавате по електронна поща във формат *.pdf, който можете да принтирате. В случай, че сте регистриран потребител, изберете във Вашия ПРОФИЛ, в раздел КАМПАНИИ кампанията, за която желаете да разпечатате фактура. Изберете бутон ПРЕГЛЕД. Отваря се системен прозорец с Вашата поръчка за рекламна кампания. От бутон ФАКТУРА ще отворите самата фактура. Разпечатайте документа.

  19. Какво съдържа издадената електронна фактура? / Официален документ ли е електронната фактура?

    Издадените от системата счетоводни документи съдържат всички задължителни атрибути. Електронните фактури, издадени от системата на Изипей реклама, са в съответствие със законодателството на Република България.  

  20. Може ли да се коригират данни на получател във фактурата?

    Издадените от системата счетоводни документи могат да бъдат коригирани единствено от администратор. Моля изпратете новите данни на:   media@knowbox.bg  

  21. Кога мога да правя корекции по моята рекламна кампания?

    • ПРЕДИ ЗАПЛАЩАНЕ НА ЗАЯВКАТА ЗА РЕКЛАМА:
      Чрез бутон ПРОМЕНИ ще се върнете в началното меню. Направете желаните корекции по заявката за реклама. В този случай не дължите неустойка. Преди да финализирате и платите Вашата поръчка за реклама, запознайте се с Общите условия за рекламиране , раздел ЦЕНИ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ.

    • СЛЕД ЗАПЛАЩАНЕ НА ЗАЯВКАТА ЗА РЕКЛАМА:
      В случай, че се налага да промените заявката си, но вече сте я финализирали чрез заплащане, можете само да я анулирате. Това действие подлежи на неустойка. Запознайте се с Общите условия за рекламиране , раздел ЦЕНИ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ. Започнете нова заявка и отразете необходимите промени в рекламната кампания. Преди да финализирате и заплатите новата заявка, уверете се, че сте заложили всички необходими параметри и рекламата изглежда така, както желаете.

  22. Мога ли да дам достъп до моя профил на други потребители?

    Ако желаете да дадете достъп на други потребители към Вашия профил, изберете раздел Потребители. За всеки потребител можете да изберете роля – да определите ниво на достъп в профила. Можете да управлявате и статуса на потребителя - да активирате или деактивирате достъп. 

  23. Как да управлявам Моя профил в https://epsa.easypay.bg?

    Влезте в профила си.
    В раздел Профил, поле Лични данни въвеждате и редактирате данните на Вашия профил. Въведете коректно необходимата информация. Администратор ще може при нужда да се свърже с Вас и да Ви окаже съдействие. В раздел Профил, поле Данни на фирмата е необходимо да въведете информация за Вашата фирма (ако сте юридическо лице). В случай че правите поръчка като физическо лице, не е необходимо да попълвате този раздел. В раздел Профил, поле Потребители имате възможност да дадете достъп на други потребители към Вашия профил. Можете да управлявате статуса на потребителя - да активирате или деактивирате достъп. За всеки потребител можете да изберете роля/ ниво на достъп в профила:

    • Само преглед - вижда всичко в профила, но не може да редактира и добавя 

    • Стандартен достъп - създава кампании; вижда и редактира само кампаниите, създадени от него 

    • Разширен достъп - създава кампании; вижда кампаниите в профила, но не може да ги редактира; променя само кампаниите, създадени от него 

    • Административен достъп - ползва профила в пълната му функционалност, в т.ч. добавяне на нови потребители, редактиране на данните на фирмата и др.
      В раздел Профил, поле  Възстановяване изберете начин за възстановяване на суми в случай на анулирана кампания или забрана от администратор. 

  24. Как да започна поръчка за рекламна кампания в https://epsa.easypay.bg?

    В раздел Кампания, чрез бутон  Нова кампания в горния ляв ъгъл на прозореца , създавате нова рекламна кампания.

  25. Какво означават полетата  Шаблон и Собствена медия в раздел Медия?

    • В поле Шаблон можете да направите заявка за рекламна кампания чрез избор на шаблон - готово изображение с обособени текстови полета от базата на Изипей реклама.  

    • В поле Собствена медия можете да качите собствено изображение или видео файл.  

  26. Как да направя рекламна кампания като ползвам готов шаблон от системата?

    1. Шаблоните са разделени в няколко Категории. Избирате тази категория, в която най точно попада Вашата реклама.  

    2. Направете избор и на шаблон - готово изображение с обособени текстови полета от базата на Изипей реклама.

    3. В поле Редакция попълнете текстовите полета. Това са данните, които ще се излъчат на екрана, заедно с изображението. Полетата са само примерни, т.е. във всяко поле може да въведете както числови, така и текстови данни. Например, ако желаете вместо телефон да посочите уеб сайт, да поместите друг текст или да оставите празен ред, системата позволява това.

      Внимание!

      Изипей реклама излъчва реклами само на български език. Можете да въведете текст на латиница, когато посочвате име на фирма, марка, уеб сайт и др., но в основния текст се придържайте към българския език. Запознайте се с Общите условия за рекламиране

    4. В поле Преглед се визуализира Вашата рекламна кампания така, както ще бъде излъчена на мониторите в касите на Изипей АД. Прегледайте за печатни и други грешки. 

    5. Изберете бутон Продължи, ако сте удовлетворени. 

  27. Мога ли да пусна реклама на друг език?

    Изипей реклама излъчва реклами само на български език. Можете да въведете текст на латиница, когато посочвате име на фирма, марка, уеб сайт и др., но в основния текст се придържайте към българския език. Запознайте се с Общите условия за рекламиране.

  28. Как да направя рекламна кампания, като ползвам собствена медия - готов файл с изображение или видео?

    Ако не желаете да използвате готов шаблон, а предпочитате собствен файл, в раздел Собствена медия:

    1. Изберете бутон от полето Моите медии.

    2. Въведете файл от Вашия компютър. 

    3. Вляво на екрана, в полето Медия, ще се появят параметрите на изображението или видеото. Параметрите, които не отговарят на изискванията, ще бъдат маркирани със символ в червено. В жълто са маркирани параметри, които не отговарят напълно на изискванията, но системата ще ги приеме. В зелено - напълно отговарят на изискванията. 

    4. Изберете бутон Продължи, ако сте удовлетворени. 

  29. Как да избера къде да се излъчва моята рекламна кампания?

    Този избор можете да направите от раздел План. Маркирайте избраната/избраните зона/и, като кликнете върху картата или от менюто Списък. За да изберете цяла България, използвайте първия бутон (с отметка), разположен в горния десен ъгъл на картата. С втория бутон можете да премахнете всички избрани зони. Град София е разделен на 5 отделни зони, а градовете Пловдив, Варна и Бургас са обозначени с кръгче и могат да се избират самостоятелно или заедно със съответните области.

  30. Как да избера периода, в който ще се излъчва моята рекламна кампания?

    Този избор можете да направите от раздел План, полета Глобално планиране и Планиране по зони

    1. В полето Глобално планиране изберете периода, в който желаете да се излъчи Вашата рекламна кампания. Вдясно на екрана има допълнителни указания за избор на седмици. Когато обхождате календара с мишката, вдясно се изписват датите на съответната седмица и информация за Вашата поръчка, ако сте маркирали периода.

    2. В полето Резюме системата изчислява стойността на Вашата кампания с включени всички отстъпки и ДДС. Отстъпки: 5% за продължителност 4-11 седмици или обхват 4-11 зони; 10% за продължителност 12+ седмици или обхват 12+ зони.

    3. В полето Планиране по зони можете да зададете различен период на излъчване на рекламата във всяка избрана от Вас зона.

    4. Когато сте готови и след като сте проверили въведената информация, изберете бутон Продължи

  31. Как и къде мога да видя статуса на създадените от мен кампании?

    В раздел Кампании от Вашия профил можете да преглеждате статуса и да отваряте всички кампании, създадени от Вас. Стрелките надолу/ нагоре (вляво на екрана до името на кампанията) Ви позволяват да видите разширена информация за съответната кампания, да я отворите за промени или за преглед. В полето, означено със силвол „Лупа“ можете да правите търсене на кампания по ключови думи. Полето Статус филтър Ви дава възможност да изберете всички кампании със съответния статус:

    • Очаква плащане – всички кампании, които сте заявили, но не сте заплатили.

    • Очаква одобрение – всички кампании, които сте заявили и заплатили в срок, но очакват одобрението на администратор.

    • Очаква корекция - всички кампании, които сте заявили и заплатили в срок, прегледани са от администратор, но е необходимо да въведете корекции по тях в определен срок. Уведомления от администратор получавате по електронна поща. 

    • Отхвърлена - всички кампании, които сте заявили и заплатили  в срок, прегледани са от администратор, но не са одобрени за излъчване. В случай, че не направите необходимите корекции в указания от администратора срок, кампанията ще се анулира автоматично и Изипей АД ще Ви възстанови 90% от направеното плащане, съгласно Общите условия за реклама.  

    • Анулирана от клиента - всички кампании, които сте заявили и заплатили в срок, прегледани са от администратор, одобрени са за излъчване, но Вие сте пожелали да анулирате. Изипей АД ще Ви възстанови 50% от направеното плащане, съгласно Общите условия за рекламиране. Кампаниите, които сте анулирали сами преди одобрение на администратор, се изтриват автоматично от системата.  

    • Одобрена за излъчване - всички кампании, които сте заявили и заплатили в срок, прегледани са и са одобрени от администратор  и ще се излъчат според избраният от Вас медия план. 

    • Излъчва се по план - всички кампании, които сте заявили и заплатили в срок, прегледани са и са одобрени от администратор и се излъчват в момента. 

    • Приключена - всички кампании, които сте заявили и заплатили в срок, прегледани са и са одобрени от администратор и вече са приключили. 

  32. Как мога да се свържа с администратор?

    Получавате съобщения от администратор в електронната поща, която сте посочили при създаване на кампанията или в регистрирания си профил.
    В раздел Табло от Вашия профил получавате важни съобщения от системата и имате глобален поглед върху действията, необходими за рекламните си кампании, както и състоянието на активните. 

  33. Какво да направя, ако не намирам отговор на моите въпроси?

    Ако не може да намерите отговор на въпроса, който Ви интересува, или имате нужда от помощ при подаване на заявка за реклама, можете да се свържете с нас по някой от следните начини:

    • e-mail:  media@knowbox.bg  

    • M +359 882 063 717   Гергана Ненова  (Експерт продажби)
      Прегледайте публикуваната информация преди да предприемете тази стъпка. 

  34. Какво е работното време на центъра за обслужване на клиенти на Изипей реклама?

    Можете да се свържете с наш сътрудник само в работно време:
    Всеки работен ден от 9:00 до 18:00 ч