Често задавани въпроси
Разпространение на печатна реклама

  1. Каква е продължителността на една рекламна кампания?

    Продължителността на кампаниите е до изчерпване на количествата рекламни материали, но не повече от 1 месец.

  2. Кога стартира моята рекламна кампания?

    Всяка кампания стартира на заявената от Вас дата, след направено одобрение от администратор, подписан договор и извършено плащане.

  3. Кога трябва да подам заявка за рекламна кампания?

    Необходимо е да направите заявка за реклана кампания най-късно до 5 (пет) работни дни преди желаната от Вас дата за старт на рекламната кампания.

  4. Какъв е срокът за одобрение на рекламната кампания?

    Получените заявки получават одобрение или отказ в срок до 2 (два) работни дни след получаването им. При всяка заявка рекламодателите и рекламните агенции се информират относно сроковете и начините на заплащане на заявките с писмо в електронната поща. В случай, че в посочените срокове заявката не бъде заплатена, тя се анулира.

  5. Защо рекламната ми кампания беше отхвърлена от администратор?

    Администратор може да отхвърли и анулира Ваша кампания, когато тя не отговаря на Общите условия за рекламиране на Изипей АД. На посочената от Вас електронна поща ще получите писмо с пояснения.

  6. Как да съм сигурен/а за това, че плащането ми е прието или за други важни промени по моята рекламна кампания?

    Ще получавате съобщения с информация за всички важни промени, съобщения от администратор и насоки за необходими действия на електронния адрес, който сте предоставили при подаване на заявката си. Моля, проверете настройките на електронната си поща, както и папка “Спам”/ “Junk”. Маркирайте писмото на Изипей реклама и изберете опцията “Не е спам”/ “Not spam”, за да не изпускате важни известия.

  7. Как Изипей реклама ще ми се възстанови сумата по направено от мен плащане при анулирана кампания?

    Когато вече сте заплатили кампания за разпечатване и разпространение на рекламна платежна разписка, НЯМА как тя да бъде отказана/прекратена. Сумата по направеното плащане не се възстановява.

  8. Издава ли се фактура за извършеното от мен плащане?

    Когато приключите заявката на Вашата рекламна кампания ще получите проформа фактура. Когато направите плащане, ще Ви издадем фактура оригинал.

  9. Как ще получа счетоводните документи за направеното от мен плащане?

    Всички счетоводни документи ще получите на електронния адрес адрес, който сте предоставили при регистрацията на рекламната кампания. Моля, проверете настройките на електронната си поща, както и папка “Спам”/ “Junk”. Маркирайте писмото на Изипей реклама и изберете опцията “Не е спам”/ “Not spam”, за да не изпускате важни известия.

  10. Какво съдържа издадената електронна фактура? / Официален документ ли е електронната фактура?

    Издадените счетоводни документи съдържат всички задължителни атрибути.

  11. Кога мога да правя корекции по моята рекламна кампания?

    1. ПРЕДИ ЗАВЪРШВАНЕ НА ЗАЯВКАТА ЗА РЕКЛАМА:

      В случай, че желаете да промените или да откажете Вашата заявка, но преди да сте я завършили, можете да я откажете. Преди да създадете Вашата поръчка за реклама, запознайте се с Общите условия за рекламиране, раздел ЦЕНИ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ.

    2. СЛЕД ЗАПЛАЩАНЕ НА ЗАЯВКАТА ЗА РЕКЛАМА:

      В случай, че се налага да промените заявката си, но вече сте я финализирали чрез плащане, нямате възможност да я променяте или спрете. Запознайте се с Общите условия за рекламиране, раздел ЦЕНИ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ. В този случай НЕ се възстановява сумата по направеното плащане. Ако желаете тя да бъде спряна, моля, обърнете се към Наш сътрудник на media@knowbox.bg

  12. Как да направя рекламна кампания?

    Свържете се с Наш сътрудник. Той ще Ви съдейства за създаване и стартиране на рекламна кампания.

  13. Мога ли да пусна реклама на друг език?

    Изипей реклама приема за разпространение реклами само на български език. Можете да въведете текст на латиница, когато посочвате име на фирма, марка, уеб сайт и др., но в основния текст се придържайте към българския език. Запознайте се с Общите условия за рекламиране

  14. Как да избера къде да се разпространява моята рекламна кампания?

    Вашата рекламна кампания се реализира по предварително уточнени параметри. Моля, за съдействие се обърнете към Наш сътрудник.

  15. Как да избера периода, за който ще се разпространява моята рекламна кампания?

    Вашата рекламна кампания се реализира по предварително уточнени параметри. Моля, за съдействие се обърнете към Наш сътрудник.

  16. Как мога да се свържа с администратор?

    Получавате съобщения от администратор в електронната поща, която сте посочили при създаване на кампанията.

  17. Какво да направя, ако не намирам отговор на моите въпроси?

    Ако не може да намерите отговор на въпроса, който Ви интересува или имате нужда от помощ при подаване на заявка за реклама, можете  да се свържете с нас по някой от следните начини: 

    • e-mail:  media@knowbox.bg  

    • M +359 882 063 717   Гергана Ненова  (Експерт продажби)
      Прегледайте публикуваната информация преди да предприемете тази стъпка. 

  18. Какво е работното време на центъра за обслужване на клиенти на Изипей реклама?

    Можете да се свържете с наш сътрудник само в работно време:
    Всеки работен ден от 9:00 до 18:00 ч